Klik op een categorie aan de linkerzijde om alle subcategorieën te tonen.
Verzenden & retourneren
Verzenden
Na vooruitbetaling van het bedrag inclusief verzend- en orderkosten wordt uw bestelling verzonden. Bestellingen waarvan de betaling op werkdagen voor 12 uur binnen is, worden indien op voorraad dezelfde dag nog verzonden en anders zeker de (werk)dag erna.
Leveringstermijn Het is afhankelijk van de gekozen verzendoptie hoe lang het duurt voordat het pakket wordt bezorgd.
U kunt de bestelling ook afhalen in Monster. Kijk voor de openingstijden bij contact. Buiten deze tijden na telefonische afspraak.
Verzend- en Orderkosten
Pakketten boven de € 89,95 inclusief BTW, worden Franco verzonden (dit geldt niet voor buitenlandse zendingen). Het pakket wordt verzonden met DHL.
Onder het Franco bedrag zijn de verzendkosten in Nederland:
- Tot 30 kg € 5.95
- Boven 30 kg € 9.95
Afhalen in onze winkel in Monster is ook mogelijk.
Bijdrage verzendkosten voor levering buiten Nederland
Woont u buiten Nederland? Dan kunt u natuurlijk ook bij ons bestellen.
De bijdrage in de verzendkosten bedraagt voor levering naar België (€8,75) en Duitsland (€9,00). De levertijd bedraagt ca. 2 werkdagen.
Voor Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje, Engeland en Zweden berekenen wij de onderstaande tarieven van TNT:
00-02 kg | € 13,10 |
02-05 kg | € 19,50 |
05-10 kg | € 25,20 |
10-15 kg | € 34,10 |
15-20 kg | € 34,10 |
20-30 kg | € 40,58 |
vooruitbetaling
Wij verwerken uw bestelling en sturen u dezelfde of eerstvolgende werkdag een e-mail met daarin de gegevens die u nodig heeft voor het verrichten van uw betaling. Wij versturen uw bestelling zodra het geld op onze rekening is bijgeschreven. Als u gebruik maakt van internetbankieren en het geld per omgaande aan ons overmaakt, kunnen wij uw bestelling vaak binnen 2 dagen versturen. De levertijd is afhankelijk van het land waarin u woont. Voor zendingen naar België, Duitsland en Luxemburg geldt over het algemeen een levertijd van 2 dagen na ontvangst van uw betaling.
Na ontvangst van de betaling wordt het pakket verzonden.
Bic: ABNANL2A
Iban: NL96ABNA0439345685
Wanneer u niet thuis bent wordt het pakket aangeboden bij de buren of afgeleverd op het postkantoor. Aangetekende zendingen worden niet bij de buren afgeleverd.
Zie voor meer informatie de Algemene Voorwaarden
Ruilen & Retourneren
Ruilen
Wanneer u het artikel wenst te ruilen kan dit binnen 14 dagen na ontvangst.
U kunt het artikel in nieuwstaat en originele verpakking: opsturen of terugbrengen.
Als u wilt ruilen stuurt u eerst een e-mail naar [email protected] waarin u aangeeft waarom u het product wilt ruilen en tegen welk ander product. Nadat wij bevestigd hebben, stuurt u het product op naar:
Animal-Nature
Jasmijnstraat 2
2681 EE Monster
Eventuele bijbetaling en de verzendkosten kunt u bijvoegen in het pakket of overmaken op rekeningnummer NL96ABNA0439345685. Wanneer u geld terug krijgt, dient u de bankgegevens even door te geven.
Na ontvangst van het product beoordelen we of aan de onderstaande voorwaarden voldaan is. Als dat het geval is wordt het nieuwe artikel verstuurd.
De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Retourneren
Als u een product gekocht heeft waarmee u niet tevreden bent, kan het worden geretourneerd. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst. Neem eerst contact met ons op en meldt de reden waarom u het product wilt retourneren. Na ontvangst van het product beoordelen we of aan de onderstaande voorwaarden voldaan is. Als dat het geval is, wordt het aankoopbedrag op de gewenste bankrekening teruggestort. De verzendkosten worden niet vergoed.
Bij ruilen en retourneren gelden de volgende voorwaarden:
- De factuur wordt met de retourzending aan ons meegestuurd (dit is de e-mailbevestiging die automatisch wordt toegestuurd na het plaatsen van je bestelling in de webwinkel).
- Het product is ongebruikt, schoon (dus ook haarvrij!) en in nieuwstaat.
- Het product is ingepakt in de originele verpakking met eventuele product labels en andere toebehoren.
- Gesealde producten zijn onbeschadigd en ongeopend.
- Het pakket is voldoende gefrankeerd! Niet gefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde pakketten zullen door ons worden geweigerd!
Vragen of opmerkingen?
Wij staan altijd open voor verbeteringen, tips, opmerkingen, wensen etc. Wij horen het graag wanneer u niet tevreden bent maar uiteraard ook wanneer u wel tevreden bent!!